Uz naš široki asortiman opreme Wagner nudimo i usluge:
PROCEDURA SERVISIRANJA
Nakon što zaprimimo neispravnu opremu stranka dobiva potvrdu da je oprema zaprimljena i dužna je čuvati dok oprema ne bude pokupljena.
Ukoliko stranka ne može osobno dostaviti opremu možemo organizirati kurirsku službu za prikupljanje i dostavu opreme na njen trošak.
Servis se sastoji od pregleda, dijagnostike kvara i procjene troška popravka te se obavještava stranku o istom da odluči želi li opremu popravljati ili ne.
Kad je oprema popravljena, stranka se obavještava da je oprema spremna za preuzimanje.
Prilikom preuzimanja opreme stranka je dužna podmiriti sva dugovanja koja se odnose na obavljeni servis.
Opis usluga:
Prethodno se s naručiteljem usluga savjetovanja dogovaraju obaveze naručitelja i ponuditelja, cijena konzultantskog (savjetničkog) posla utvrđuje se prema predmetu i sadržaju rada, te utrošenog vremena konzultanta.
Posebni troškovi koji se javljaju tijekom realizacije posla (putni troškovi, troškovi smještaja i drugi materijalni troškovi) izvan su uobičajenih okvira te se ugovaraju zasebno.
Napredna tehnologija bojanja
Tehnolak d.o.o.
OIB: 38522783509
Adresa: Ulica grada Vukovara 228c, 10000 Zagreb, Hrvatska
IBAN: HR8423600001101299998
Kontakt:
Tel: +385 1 551 3436
Mobitel: +385 91 611 4533
Radno vrijeme: Ponedjeljak - Petak 8 - 16 h
E-mail: minja@tehnolak.hr
Copyright © 2024. Sva prava pridržana Tehnolak d.o.o.